Azam 2017 Tak Sangka Jugak Aku Ada Azam

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 


 assalamualaikum!

Hi semua. Jadinya tahun 2016 aku berjaya dengan cemerlangnya untuk menulis di dalam blog ini sebanyak 4 entri. Haah berjaya la sangat urgh =='

Happy new year semua orang ! Selamat tahun baru masihi ! May All your dream comes true. Semoga lebih kaya dan berjaya tahun 2017 ni. Haih semangatnya Ain jangan over sangat please. Nanti ada yang cop kau bukan Islam tegar sebab sambut new year instead :P

Azam tahun 2017 aku nak jadi kaya raya serta beriman. Nak travel tempat best best dan stabilkan karier.

Alhamdulillah aku dah dapat surat confirmation dan sekarang mengorak langkah sebagai Unit Trust Consultant.Doakan aku gais

Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!