i am not old enough to get married hahaa . turning 20 and i love todayyyy

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 
 assalamualaikum!

yeayyy setelah sekian lama tak update so harini aku update sebab birthday aku :)



dah jadi budak umur 20 weiii harini berlalu dengan indah dan riang gembiranya hikhikkk

dari jam 12 malam kena simbah air semua dengan budak rumah aku redha jek.takpe kita bagi je puas puas nanti hari diorang kita pun bagi kaw kaw la

saya rasa saya makin flawlesss





pagi pagi pergi kelas HR Miss Rozana katanya kelas mula lambat tapi dapat tau saat akhir so chill chill je dulu dekat kedai makcik sebelah UiTM Kampus Bandaraya Melaka tu.

ni nama dia program makan makan sampai pipi kembung lepas tu sendawa dan ketawa sampai usus ketawa keluar huh.

oh ye,tau tak kenapa handphone banyak2 kat tengah tu ? sebab nak elakkan dari antisosial jadi letak handphone kat tengah.syaratnya,semua kena letak handphone siapa amek dulu dia bayar makanan semua orang.best weii,kena try

semua orang akan berbual mcm setahun tak jumpa lepas tu cerita macam macam topik kalah sinetron dekat tv3.

serious best.we have the chances to talk and hear everone's voice.i love this thissss !

lastly masuk kelas balik,kelas cancel.




musim bunga sakura di Bandaraya Melaka

nge-date captain America 11 orang

kena jinjit sikit ==' 

pink tu aku,alin terkejut chantek sgt agaknya

muka eksaited



Alhamdulillah terima kasih Allah masih diberi nafas sehingga ke saat ini.terima kasih atas segala pujian,ucapan harijadi dan ingatan tulus ikhlas.maaf kawan kawan sem dua dah jarang contact ke apa.takpe,kita tetap kawan till jannah.busy cemana pun insyaAllah DIA ada nak hubungkan kita.

semoga masih terus diberi kesempatan utk berbakti dan memberi manfaat kepada orang lain.

i love today,the daysssss before and the daysss ahead :) 
i love my life.i love the sadness. i love the happiness.i love the appreciation.i love the  haters.i love the people who love me.i loveeeee whatever Allah give to me.

may Allah bless us . keep ourselves in HIS protection.






Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!