dan aku

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

 assalamualaikum!

kadang kadang dalam dunia tak semestinya kita kena bahagiakan orang selalu kan.ada masanya kita memang kena jadi selfish kejap untuk mudahkan urusan orang lain.nampak jahat tapi entah lah bila umur dah nak menjejak 20 ni itulah yang aku boleh kata.

lagi beberapa hari je nak 2014 dah :( tahun makin lama makin berganti , bulan terus berjalan pantas tanpa sebarang tolehan ke belakang, dan aku ?
entah tetap tidak ku tahu bagaimana.

kadang rasa semangat itu terlalu berkobar kobar.
kadang pula rasa itu tadi hilang.
dan kadang seperti mencari cari kembali diri yang menerawang tanpa erti.

bantu aku cari makna hidup.


Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!