Life Di KMJ.SERIOUSLY FUN! AND AMAZING PART 2.wahhh.dah macam twilight pulak ada part 2 bagai.

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

 assalamualaikum!

sebenarnya niat kat hati nak sambung part 2 semalam.tapi sebab semalam aku penat sangat jalan jalan kat pekan tangkak tu sampai tak terupdate cerita.meh aku cerita pasal outing semalam.kitorang gerak dalam pukul 2.30 petang gitu la.dekat mesin atm depan KMJ ni memang dari semalam punya semalam pun bapak panjang budak budak yang beratur . ni semua gara gara MUET . memasing nak mengulang,kena la beli no pin baru.terbang melayang je RM 101 tu . pehh.panjang dia adalah dari JB sampai ke Perlis.kahkahkahhh.aku yang setakat nak keluarkan duit pun tak jadi.

semalam boleh pulak unsangkarable , naik teksi sampai 6 orang sekaligus.amek kau.bapak sempit kot.nasib badan la.*sigh*

mula mula pegi bsn.ingatkan mesin atm depan matrik jek penuh.sekali pegi bsn satu kaunter memang dia bukak khas untuk kitorang . dia punya panjang dari depan kaunter bawak ke luar pintu.aku lastly beli jugak no pin upu tu dekat atm luar bsn.aku akan mengulang muet july ni.insya-Allah.then then pegi betulkan heater.nasib ahh kalau HEP baca blog aku lepas tu nak rampas water heater aku tu.hihi.


jalan jalan makan makan kat KFC.so much incident.haishhhh.dah la jalan tengah tengah panas.habis mekap I cair u all tau tak.ok gedik dah keluar.simpan simpan gedik kau tu dulu,Ain.habis pekan Tangkak tu aku round.takde la beli belah sakan sangat.aku jimat woii.elaun aku bukan 5 juta sebulan.nak shopping bagai.ehehe :D:D




Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!