Terima :) *Bukan Aku Terima Nikahnya Okay ?

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 


 assalamualaikum!


It's Almost Cost Nothing !

 Haih.Korang kena baca jugak sampai habis entry aku bersulamkan iklan.Okay jap.Nak promote dulu.Aku tau ramai tertanya tanya apakah butiran entry aku hari ni? Ya,itu dia.Aku nak promote celcom XPAX.aku kan promoter tidak bergaji sejak menjadi penanam anggur dari habis SPM LAGI *SOBSOB* . kihkihhhhh.serious weyh,pakai lah celcom.MURAH GILAAAAAA.hakhakkkk.nak call orang ke apa takyah la pkir dua tiga ratus kali . Takyah la nak pkir kredit aku terbang dibawa angin lari ke ape.Korang boleh borak sampai suara serak keluar pun tak apa.Takyah la nak tunggu free call yang setahun sekali tuh utk bergayut mcm errr *lu pkir la sendiri kan ^^
Jangan berlengah ! Sila gunakan wang anda sekarang utk membeli celcom XPAX.weh CEO celcom,kalau hang nmpk dan bca entri aku nie.sila bagi komisyen . takyah byk sgt , sepuluh ratus ribu pun jadi la.hihi.

p/s : sebenarnya aku nak tulis pasal bnda lain.standard la kan kalau iklan banyak dari story.maafkan saya (stail Zizan cakap kat ABPBH smlm) hehe :)




Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!