Meh tolong aku boleh tak??aaa.free laa pertolongan tuu takde duit laa nak bayar :))

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

 assalamualaikum!


korang korang semua takyah nak bergelak sakan macam nenek lampir pulakk ehh.lempang kang sorang sorang baru tau.eh.*ttbe aje kan?


aaa.nak meraung raung laa nengok blog orang yang lawa lawa dan comel comel.aku rasa mcam nak sepak pipi sendiri je bila tengok blog aku yang super duper hodoh nie.dah la aku tak reti nak edit blog sendiri.


waaa.kesian kan aku??


oleh dari itu,kalau anda rasa sifat keperimanusiaan anda tinggi,silalah buatkan blog aku jadi cantik dan comel macam blog kau tu.waaa.jeles nie ;')


plusplus,buat dengan free sebab aku takde duit nak bayar kau.meh aku bagi klu sikit nak edit blog aku,aku suka pink+hijau.hhee :)) 


aku suka tulis entri panjang panjang.aku suka cartoon pooh.tapi aku nak blog yang simple mimple *bukan pimple ehh 
dan cantik menarik tertarik kau memang da bomb!!


okayy,sekian terima kasih :)


p/s:wahai hamba Allah yang baik hati sekalian sila bgtau kat ruangan komen nie kalau ada sesiapa nak tolong aku okayy.

Comments

Ainnnn said…
siyes laa nakk!!
Unknown said…
nk tolong pn tak mampu sbb tak terer sgt pn nk mencomelkn blog.. hukhuk

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!