Memang Best Kan ?

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

 assalamualaikum!


aku pun tak tau kenapa aku boleh update blog pepagi buta.sebab aku pun dah tkde keja kot.dah tak sekolah.dah tak tau nak cerita apa.dah tak tau nak buat homework ape.ttbe aku rase kalau aku tak sekolah memang aku tkde life :(
like seriously,aku boring lah.ada paham?


hari hari aku cuma akan buat :



  • bangun.makan.tidur.baca novel.online.tengok tv.

apa punya aktiviti la kan?oi,takkan la hari hari aku nk keluar merambu tak tentu hala . duit tu aku nak cekau mana ? gunung ditarah pun boleh jadi rata,apa lagi duit kan.habis jugak nanti.



pada adik adik sekolah sekalian,korang memang untung okay.sebab korang sekolah lagi.boleh huhahuha dengan member gonjeng korang.boleh pakat ramai ramai kalau nak buat benda benda taik kat sekolah.benda benda yg nak elak dari cikgu disiplin tau ni ha.


kenapa dengan aku ni?sibuk sangat dengan budak sekolah tu.?eh,for sure aku dah paham yang sekolah itu best.




ttbe aku rse malas pulak nak menaip.aku ingat next post aku nak tulis pasal kenangan masa zaman aku sekolah dulu.zaman aku cover kawan kawan aku.masa jadi student nie semua benda yang terlarang tu lah nak dibuat ><


apa nak dibuat time cuti ni?bagi la pendapat sikit ye.

Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!