Ini Bukan Akhirnya

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

 assalamualaikum!


alhamdulillah,aku pun dah selesai lah kan menjawab kesepuluh sepuluh kertas exam SPM aku tuh.semoga mendapat 10 A++ .aminn.doakan ye.


okay,sebab dah lama sangat tak update,sampai aku dah tak tau camne nak tulis dlm blog lagi.rasenye kena belajar balik nie.hurrmmm :(


semalam jamuan kelas.best.serious tak tipu.thniah pada AJK(lagi lagi ayang,bie,adah and semua org)yg dah handle benda tu semua.most favourable moment bila kitorang dapat solat maghrib jemaah sama sama yang diimamkan oleh Haziq.sungguh,indah perasaan itu.


thanks to ZulFikri's family for the food.sedap beb.mcm nak lagi.dan lagi .lagi.boleh?tak boleh la.kan mkn jgn ikut nafsu?adoii.


aku tak nak anggap ini jamuan perpisahan.sebab ape yang aku tau aku nak jaga silaturrahim sesama kita.Insya-Allah.



Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!