Pagi Pagi Dah Touching.

 assalamualaikum!

heeeeyyyy!!!!people(s),reader(s),blogger(s),facebooker(s),friend(s),and...nuffnanger(s)..
hambekk ko..semua orang kalau boleh aku nak greet.hehe :) smlm baru balek rumah dr kem easy add math.memang superb lah weii kem tu!!then,sekarang aku bukan nak citer pasal kem tu.tapi pasal tu lah kan tajuk kat atas tu.


serious,aku sangat sangat touching bila nengok video nie.buat aku sedar betapa beruntungnya aku yang takyah payah payah susah susah mane nak dapat duit.oh,beruntungnya!dalam video nie dia cerita pasal sung-bong choi yang terpaksa menyara hidup dia sendiri since umur lima tahun!!!

aku nengok video nie dekat oh!bulan.

meremang meremang bulu roma aku nengok dia nyanyi.sangat sangat wei.aku tak tipu.





Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!