Meen Zulaikha-Penulis Novel Kasih Yang Suci(Drama Nora Elena)

assalamualaikum!

okay.mari beromantik setelah kita puas berjiwangan semalam.jangan tukar channel.haishh.belogsepot nie dibuka khas untuk semua orang ramai. macam mcam ada kat sini.cayalah.kau nak berjiwang.tazkirah diri.meronggengkan diri.semuanya boleh dekat sini.yang tak boleh cuma menjahanamkan diri jek.Insya-Allah.
OMG~rase nak jumpa Meen Zulaikha sekarang jugak.korang jangan buat buat tak kenal pulak ea.aku bantai sekor sekor kang.Gambit Saifullah,Adinda Evans korang boleh je kenal.takkan MK korang tak kenal kan.memang tak patut.memang lah korang takde usus limpa jantung semua tu.mesti malas kan korang nak tengok aku membebel?

lebiuu..!!jadi mak angkat boleh??haha!











Meh sini berkenalan dengan beliau.huhu^^ jangan cakap tak kenal pulak nanti.

Meen Zulaikha atau nama sebenar beliau Aminah Mohd Yusof dilahirkan di Malaysia lah kan!dia tak tulis pulak kat mana dia lahir@tinggal kat Facebook dia kan.so,camane aku nak rembat data dia kan?takkan aku nak call orang dekat Jabatan Pendaftaran Negara tanya alamat penuh dia bagai.mustahil kot.

aku just nak korang tahu dia lah penyumbang utama dalam pembikinan drama Nora Elena yang tengah hottest gilee tuh.drama nie asalnya dari novel yg tajuknya 'Kasih Yang Suci'.

serious aku cakap aku pernah baca dok novel nie.tapi alam fantasi aku mane same dengan yang real kan.dulu aku selalu lah gak berangan kalau lah ada antara banyak banyak novel yang aku baca nie jadi movie@drama.oh alangkah indahnya dunia!see,dah ada pun sekarang.aku harap lepas nie novel Andai Itu Takdirnya pulak jadi ceghite dekat tv kan.syok dok.

bergambar kau dengan aaron aziz.








dengan nora elena pulak.


nora elena punya story :D:D




novel lain yang dia tulis.cayalah MK!






Kasih Yang Suci jek aku pernah baca.Lepas SPM aku borong lagi yang lain.huhu^^wait and see jek ah.

pada aku cghite nie jadi best sebab Seth Tan Abdullah tu kan?org Malaysia nie especially perempuan mudah cair lah kan kalau nengok hero dia hensem banyak.badan tough.huhu.^^ kalau watak dia romantik lagi lah digemari ramai kan?kan?ye,betul lah tu.takyah nafikan.aku pun same jek.full of surprise betul kan si Seth tu.

Dia layan baik jek Nora Elena tu walaupun selepas dikeji dan dimaki NE sendiri.adoi.mane ade lelaki alam realiti macam tu kan.tu yg syoknya cerita NE nie.feeling lebeh tau aku nengok citer nie.sweet lah Seth tu.most Blogger pun cerita pasal NE nie.famous kau.mintak kebenaran warden lah nak nengok citer nie hari hari kat hostel.bajet boleh lah pulak kan.

aku memang suke lar kan layan novel nie.best!kalau novel tu tak best aku campak jek jauh jauh.ewahh.berlagak kau daku.so cannot go.aku start layan novel darjah 4.novel Lagenda Budak Setan(masa darjah 6)&Ombak Rindu(masa darjah 4)pun aku pernah baca,tau!nak jadi filem jugak dah.

melayan novel boleh buat aku kurus.ngadap novel penuh feeling.tak makan pun tak ape.cayalah.

tapi layan novel online tak best.kau kalau nak layan novel kena lah kat bilik kan.senyum sorang sorang,nangis sorang sorang,gelak pun opcos sorang sorang.jangan gila sudahlah.jangan lupa tanggungjawab pada diri sendiri pun iye jugak.
lovenote;I LEBIUUUUU LAH MK!TERBAIK LAH KYS.NORA ELENA BEST DRAMA EVER.





Comments

oouhh, andai itu takdirnya. SUPERB uuu <3
yeah..hehehee..

Entri terkini : tolong we,aku kene aniaya ngan blogger.

tujukan lagu ni untuk ibu (lagu untuk ibu)

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!