Nafsuku Terkawal Akhirnya.........

assalamualaikum!

orang lain update sehari 20 entry .aku setahun 20 entry.haaa..cmne ni?cuba cite cuba cite.blogger kurang tegar ke hape tuhh namenya.ahh.tak kesahlah.

manusia ade banyak nafsu.kau yang baca ni sudah tentu kena penuh bernafsu baca entri aku kali ini.sebab aku dah penuh bernafsu bercerita tentang nafsu aku ni.nafsu ape tu yang membuak sangat?sampai nak tumpah tumpah keluar?sampai susah sangat nak tegah?sampai susah sangat aku nak jinakkan?
kita tungguuu.......... (konon suspen lah kan)
 
hey hey people!aku happy sebab tadi siang dapat jalan jalan kat Angsana.gila royan aku kan nak beli benda baru.nak gatal gatal kan tangan kuar kan duit.aku memang gila babi sukkkeeeeeeeeee dengan shopping korang tau tak.rajin berjalan pun iyee jugak..




balik sekola lepas buat jualan tu dalam kul 2 lebih.pergi makan.then ajak mak aku jelajah Angsana.ngantuk and RP yang ada kita lupakan sebentar ye kawan kawan.aku cakap ngan mak nak pergi beli buku add math.cehh.sebenarnya nak cakap ngan korang aku rajin lah kan nak beli buku segala bagai.haha :D
*tak baik riak* istigfar...sila muntah sekarang.ini nasihat pakar makanan ringan import dari negeri cendana.whaha.ape jek aku ngarut kan.

aku tak tau lah kan kenapa aku ni memang suke gila babeng dengan shopping.naseb baik aku sekola dan tak kerja lagi.lampin pakai buang pun mak aku yang support.*malu kejap*kalau aku kerja sendiri aku rasa gaji aku dapat tak kesah lah barang tu dah ade satu dua je ke kat rumah@kat rumah aku dah ada berkoyank koyan.aku still nak borong jugak benda tu.tak kesah lah,benda ape pun.

aku bagi contoh mcm aksesori rambut mcm hairclip ke hape ke.kat rumah dah berkoyan koyan.bila kuar nak jugak beli yang baru.naseb baik mak aku tak tau.kalau tak naya aku. =.=
kalau kerja,habes gaji aku beli benda alah yang aku nak jek bukan buat benda berfaedah punn.macam sengal pun ade jugok.

sebab sekolahlah kott yang membuatkan aktiviti shopping aku ini agak terbatas.kalau tak,habes makcik cleaner Angsana tu nampak aku every weekend sebab kayakan tauke kat sana.tak gitu auntie kan?kan? *angkat kening Ziana Zain*....

so,tadi aku just beli buku(seperti yang digebangkan) birthday present mak aku(12th of April) berupa kad and cawan spongebob.sekali sekala aku berbelanja lebih tak slah kott..berbaloi baloi.=.= (padahal selalu betul belanja lebih tu)
note book kecik kaler pink.then jam loceng pun pink.kali ini aku agak menahan nafsu mebeli belah tak ingat dunia aku tuu.ewahh.baru sekali kott aku buat cam ni.haha :D


tapi serious beli benda baru buat aku lagi semangat.ade jugak beb yang setuju.huihh.terima kasih lah oii..


so,ape pulak pendapat korang?different people different opinion,right?cik bedah,senah,peah,joyah dan orang orang kampung sekalian meh ler bagi pendapat uollsss..haha :D




lovenote;menggedik dengan PINK.

Comments

Cik Nin said…
abislah...dh tulis kat blog ni boleh canang kat mak dia nih. hehe...
Ainnnn said…
cik nin : simpati lah saya barang sedikit...hee :)

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!