Thank You .

assalamualaikum!

kepada siapakah ucapan terima kasih ini ditujukan?jeng jeng jeng.saje jek nak buat saspen lah kot.biar lah konon konon korang akan tertanya tanya.cepat tanya kenapa aku cakap terima kasih.kalau betul aku belanja air masak.berapa korang nak.aku tak kesah.aku boleh bagi.air Dr Sukida lagi tuu.(ade Dr ke?) Memandai aje kan.

hari ni mcam mcam yg dah dibuat utk perubahan blog ni.cehh.berubah lah sgt.layout same jek kan.aku tak tau lah mne nak pilih layout lawa lawa.tu ler diri ny tak rajin kan sgt utk blogwalking.bukan hape.yg mane sempat jek.dah ade heartbeat kott sekarang.nuff pun iye jugak.then,ade FaceBlog TAUU.ewahh.bangga tak leh blah seh.

ok lah.punya lah pnjg aku bergebang.actually nak cakap terima kasih to iera afzu sebab buat tuto psl youtube music player!aku tau mesti korang dah lame ade kan.kirenya aku kan selalu tertinggal lah ny.sobsobsob ;'(

budak ny kan baru 15 tahun dah pandai buat mcam mcam tuto.aku?copy paste tuto org lain jek lah jwbnye.haha ;)

Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!