KAMI BUKAN ARTIS TAPI KAMI POPULAR!

assalamualaikum!

haisyy camne leh top of the pop kalau tak jadi artis?pelik tak?cepat cakap PELIK BIN AJAIB.kini,tidak lagi.dengan pembersih febreeze.anda mampu melakukannya.aduihh.melalut pulak.sebenarnya aku nak cakap pasal lain lah.serious takde kena mengena dengan pencuci febreeze ni.

huihh.korang,sungguh lah aku sukaaaa nengok orang orang mcam ni.semuanya glamer sebab Youtube.Melda Ahmad pun dah jadi femes sebab Youtube.dah jadi artis pun.berlakon dalam cerita gadis semasa sunsilk lagi.huyoo.

ingat lagi tak teacher shida?the art of miming.pun dah keluar tv.huh!popular.meletop. semalam aku nengok sendiri(bukan secara live).dia kat TV9.program FBI.betol lah mereka nyh semua hebat.hebat mencipta idea.


sape lagi popular sebab Youtube?cepat cakap.okey.Najwa Latif !betul uh.dia dah buat cover utk Lagu Maher Zain InshaAllah VERSI BM lagi .sedap dok suara dia.cepat pergi check channel dia.budak Johor,tu yang aku tambah suka!

then,tau tak lagu Luahan Hati?kalau korang hari hari dok belek internet tapi tak kenal gak sape,tak tau lah nak cakap ape.ok.cepat check out kat sini. memang dia bertatoo.tapi aku cakap pasal karya ok sekarang ini!serious lagu Apit memang sedap dan fabulous!


latest,Anwar Hadi.aku rasa mamat ny pon bakal jadi popular.tak yah appear dekat tv segala bagai.dia punya sebutan english sebijik lah weh mat salleh apatah lagi minah salleh bakal cair!fuhh.dia punye speaking macam dibesarkan dekat Europe jek.tapi,tak pon.budak kedah dia ny.


dah cepat g check it out diorang nyh.aku rasa adek aku pun nak femes gak sebab tu dia post vid kat Youtube.tu pun baru satu lah.haha :) aku buat cerita.mane ade seh.sesaje jek kot dia buat.agak agak kalau aku yang buat ade tak yang nak tengok?huihh.aku pon actually malas nak buat.(pemalas!)




notakaki: JANGAN LAYAN BENDA LUCAH SUDAHH.Aku Balek Hostel Esok!





Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!