Rainbow Links

assalamualaikum!

(jawab salam dulu ok) ape lah aku nih kan.pepagi buta dah update  story.mcm takde hwk jek.ermm.tgok cuaca kat luar.hujan.ntah lah dari semalam tempat aku(JB) asyik hujan jek.tp certain place jek kot sebab semalam mmber kat FACEBOOK kate taman daya tak hujan.where am I actually?rahsia....ehehe ;)

sebenarnye ari ni aku nak jadi budak yg jakun sebab dapat buat rainbow links.thanks to this blogger sebab buat tuto pasal bnde alah nyh.korg leh terjah and godeh godeh blog dia kalau korang pun nak ape yg aku ade.jeles ler tu aku ade dia tak ade.kan?kan? (pandai pandai jek aku)

aku pun baru jek g blog dia.cantik dan kemas!i looikeee.aww.gedik pulak aku ekspresikan diri.dah sekarang aku nak layan movie 4 madu kat youtube.mcm syok pulak nengok org kawen banyak.( pale otak kw lah makcik) kalau aku rajin aku buat review hokeh!


nota kaki :: lapar pulak tgok muffin kat header blog dia.huhu =D

Comments

♥ ciqqaqa ♥ said…
hoho~meleleh air liur msuk blog die..=P
hehe.da gatai nk kawen erk? ^^
Ainnnn said…
ehhh.mne tau ny? (kantoi!)

haha :D

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!