Jaalinann Mesrrraaa

assalamualaikum..pembuka bicara..

mlm nyh nk cter ape yg dah jd utk hari jumaat yang separa berbahagia ary tuh(23/7/10)
alhmdulillah..pg td ade hari jalinan mesra tnik jb..so ape tu?ek..?hari utk bmesraan mgikat silaturrahim ye??

ermmm.....slh!!sy bg anda -1 mrkh..da g men jauh-jauh..no disturb okeyh??bulehhh la yerk....law skola lme aku pggl ary trbuka..atau bhse plg mudh ialah ary utk mak bpk amek report kad n dgr komen bernas pluss 'bagus bagus' psl ank dyeorg...dr cgu kls terchenta...n tgs ank mereka lak ialah utk mdgr pujian/komentar itu dgn brlapang dada dan cuba utk brubh mnjadi lebih baik d mase hdpn (insya-ALLAH...smoga dberikan pluang oleh Allah) buleyh kan mak bpk ibu ayh mummy daddy emak abah umi walid sekalian???beri kmi peluang change 4 the better..hhoo yeah!!

aku bgga gler cz pg td my mum yg frst dtg...smlm mce kol dye ckp nk dtg kul 9.30 tp lum kul 8 lg da trpencak kat skola..huu...aku ske !!cgu komen:

aku mce awl2 msok skola tu tdo time kls dye(fz)
mybe sbb aku ta beyase dgn asrma...
aku dlu mke msm msm kelat
mcm org tade motivasi hdup
tak ske cmpor org
sush n hardest gle nk smile ;(

tp..tu smua dulu..cgu kte few couple of weeks nyh aku da brubh:

da tak tdo..modul fz law swoh wat pon siap..
da hepy hepy
boleh senyum smpai nmpk gg ;)
da tau nk involve ngan dak dak nyh
lebih brsmgt dan bermotivasi!!

tau tak..??aku menyokong penuh pe jua yg cgu aku komen coz mce mule mule tbe (cehwahh ayat skema)kat tnik nyh aku memang org yg mcm lost..aku trase aku dipinggirkan pd hal aku yg meminggirkan dr..aku sush nk syum coz mce tu mmber pon tak rmai..nk bguling bglk ktawa pon x bleyh..slalu sgt igt skola lme..besties kat skolah lme..cgu skolah lme..condition skola lme..kngn yg sntiase in memories slalu d ulg tyg dpn mte..mlot sntiase myebut..huuiihh...sng cter..evrything yg ade relations ngan skola lme aku slalu igt..sense of belonging tu tgi sgt....dah tu,,tmbh prh tiap kali balik jek dr asrma,,aku msti nk sggh skola lme..SMK TUN SYED NASIR ISMAIL...nk sgt rce ice blend tunas bestari..nk jmpe kengkawan lme..sbnr nye..law aku wat cm tu..mnaikkn..rce nk blek sne smula adlh...tp tu wktu tu,,saat tu....suatu ketika dahulu..aku mcm org yg homesick...tp aku sakit nk blik skola lme..tp allah maha penyayang..tiap kali aku jatuh..mak yang akan smbut dan pimpin aku utk bertatih semula..dia tiupkan kata-kata semangat utk terus stay kat teknik..terima kasih mak..

alhamdulillah..smpai skrg aku da tekad x akn tgglkn teknik..tak akan putus asa utk study add math,physics,chemistry,tak akan amek peduli hal hal mereka yg mmbenci aku,tak akan pernah give up lg utk terus belajar menerima ilmu baru,kawan baru,sekolah baru,cgu baru,dan hdup bru,aku tau gak yg aku akn cuba menjadi yang terbaik antara terbaik even hard...mcm kate kate nyh,,,ker??ntah..jika diizinkan Allah...ya-Allah...guide me to the right path..dear parent n friends..show me the way..















Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!